lördag 3 januari 2009

Wollongong----->Sydney


Kvällen ute blev en trevlig helkväll med Johnnie Tanja de 2 tyskarna och sen även sonen i familjen hostel.

Drack en väldigt godöl som jag g lömt namnet på men den var bryggd på vatten från Tasmanien.

Vaknade trots detta tidigt även på Lördagmorgonen och packade ihop mina saker gjorde lite frukost och pratade lite med de andra som var vakna.

Brenda som skulle vidare samtidigt som jag gav mig skjuts i sin bil till tåget skönt inget kul med ryggsäck när man e lite bakis.

Var framm i Sydney på Em och då tåget mest skakade och levde om blev det inget sovande på den resan. Så när jag hittat till mitt hostel som visar sig va det som fått pris som världens finaste och är på 6 våningar, så slumrade jag lite på rummet innan njag tog en sväng och inhandlade frukt o frukostmat. Avnjöt Mango o Persika till kvällen innan jag somnbade vid 22.00

Inga kommentarer: